vrijdag 19 februari 2010

#10 de kers

Dacht dat Joan Haanappel dit de 3-dubbele cherry flip noemde.........



En nu......social bookmarking en Delicious! Rondgekeken op de 23dingen account, de toevoegknop geïnstalleerd, wat bookmarks toegevoegd, waaronder 'biebsounds'. Leuk om te zien dat anderen daar ook een bookmark van hebben gemaakt (hai Toos!). Heb een beschrijving van de site toegevoegd. Lijkt me wat gebruiksvriendelijker. Belangrijk om de juiste tags te gebruiken, maar doe je dat nou alleen in je eigen taal? Beter ook in het Engels.....internationaal! Mijn interesse 'wandelen op de Griekse eilanden' toverde al heel wat eyeopeners tevoorschijn.
Overal je favorieten bij de hand, geen zorgen meer over verlies van je favorieten...ik ga een account aanmaken!
Wat de werksituatie betreft is delicious eigenlijk onontbeerlijk: niet allemaal een blokje favorieten maar één goed ontsloten account.

4 opmerkingen:

  1. Ha Ties,

    Volgens mij lukt het nu eindelijk om te reageren. Ik heb even gespiekt hoe ik dat deed bij Joop's blog (die zit ook bij blogspot) maar dat ziet er toch weer anders uit. Niet zo gebruiksvriendelijk voor reageerders die blogspot...
    Wel een fris en fruitig blog heb je, ik krijg er trek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Lidia, wees welkom om nog eens een vruchtje mee te pikken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je blog leuk met al die plaatjes. Delicious is inderdaad handig voor de bieb heeft Erwin een account aangemaakt voor delicious voor de wimmers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, gelijk de daad bij het woord gevoegd.
    Wat het sterke aan Deliciuos is, is dat het je inzicht geeft in de populariteit/belang van een site. Het aantal mensen dat de site toegevoegd heeft is zichtbaar en hoe meer mensen de bookmark hebben aangemaakt, hoe belangrijker de site waarschijnlijk zal zijn. Ook hier zie je weer de kracht en de toegevoegde waarde van de "crowd", oftewel de gebruikers.

    BeantwoordenVerwijderen