dinsdag 13 april 2010

#20 de perzik




Tik Frank Zappa in op last.fm en je krijgt: King Crimson, Mahavishnu Orchestra, Captain Beefheart (kan niet missen), Bill Bruford, Peter Hammill... helemaal goed. Tik Spinvis in en je krijgt...zo kan ik nog wel uren doorgaan!
Wat ik jammer vind...je denkt...o ik heb zin in deze song....dan komt die song niet of maar een fragment. Dat zit weer wel in grooveshark.
Kennen jullie youtube find>mix>watch al? Gebruik ik regelmatig, met filmpjes!!!
Gebruik voor de bibliotheek? Zoeken.bibliotheek.be geeft het antwoord al. In Nederland zouden we kunnen werken met de aanbevelingen van muziekweb. Is bibliotheek.nl ook wel mee bezig, maar zo mooi als de Belgen het doen!

Ben het trouwens van harte eens met Nico Dijkshoorn: waarom al dat geklep tijdens concerten, ga dan lekker naar de kroeg. Van veel respect voor de artiest getuigt het ook niet!

1 opmerking:

  1. Dit moest wel helemaal jouw ding zijn. De belgen geven inderdaad een prachtig voorbeeld van hoe het moet en ik loop het hier ook vaak te roepen. En Nico Dijkshoorn heeft gelijk, maar ja sommigen vinden het sociale aspect belangrijker dan de muziek.

    BeantwoordenVerwijderen