maandag 26 april 2010

#23 het fruit is op!


Wat een onzin, het fruit is nooit op!
En daarbij, sommige vruchten wil ik graag verder uitkauwen.......google docs, rss, netvibes, flickr en fotobewerking, librarything, lastfm en andere muzieksites en (hoe toepasselijk) DEL.ICIO.US.
Waar ik persoonlijk het minst mee heb zijn twitter, facebook en hyves. Maar wie weet, wanneer ik als eenzaam oud besje achter de geraniums zit, ga ik helemaal los op facebook!
Als organisatie moet je je hier wel begeven....wees daar waar je klanten zijn en zie erachter te komen wat men wil.
Het leerprogramma heeft mij achter de schermen van web 2.0 laten kijken. Ook het na elk 'ding' nadenken over wat er mee te doen valt als organisatie vond ik nuttig.
@Edo: bedankt voor je reacties, tips en trucs. @Mijn mededingers: bedankt voor het delen van jullie inzichten. Met z'n allen kunnen we iets in gang zetten!
Michel is hier inmiddels mee begonnen: workshops 'rss' en 'een weblog maken' zijn gepland voor het volgende seizoen. Ian is aan het nadenken over een workshop 'het nieuwe luisteren'.
Afsluitend: 23dingen was voor mij spelen, leren, delen, participeren en gewoon heel erg leuk!

1 opmerking:

  1. Goed om te lezen dat 23Dingen een zaadje heeft doen ontkiemen, waar een mooie fruitboom uit kan ontstaan. Ook jij dank voor je inzet en geweldig fruitvondsten.

    BeantwoordenVerwijderen