zondag 24 januari 2010

#2: de appel


Nou dat is toch wel een behoorlijk zure!!! Dacht appeltje, eitje, ben op de bieb al bezig met onze blog biebsounds, dat ga ik even fiksen. Had in gedachten de blog helemaal vormgegeven: in het titelvenster een prachtige fruitfoto achter de tekst, of als hele achtergrond van de blog. Daar ging het al behoorlijk mis....krijg de foto niet geüpload. Tja, op biebsounds heeft iemand anders de layout voor zijn rekening genomen. Ook het blokje 'over mij' leverde nogal wat heen en weer geklik op.
Weet nu wel dat ik een haan ben in de Chinese dierenriem en volg heel wat andere blogs!
Oké, tot zover mijn eerste post. Ga nog eens lekker zitten kauwen vanmiddag.....wie weet wat er van komt.
Heeft een van mijn mededingens een oplossing voor mijn probleem met de foto? Hou me aanbevolen.

5 opmerkingen:

  1. Maar de eerste is dan maar mooi gelukt. Ik maakte al een sprongetje, toen ik het Apple-logo zag. En leuk dat ik een initiatiefnemer van Biebsounds in de groep heb. Gebruik jullie blog altijd als voorbeeld van wat een bibliotheek kan doen met een blog. Daarvan hoef ik jou niet te overtuigen dus. Succes en veel plezier met 23dingen.
    En vraag eens aan een oud-23dinger naar de oplossing van jouw probleem. Dit is typisch zo'n probleem waarmee ik je niet van afstand kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gekozen foto. Fruit is inderdaad jouw ding, zoals ik vaak merk aan de kauwgeluiden van wortels, appels, druiven etc. Zelf eet ik het maar zelden. Soms schilt Gon wel eens een peertje o.i.d voor me die ik dan maar opeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog ziet er goed uit. Ik vrees dat ik je niet kan helpen met een plaatje achter je tekst plaatsen. Ik zoek alles ook voor het eerst uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je blog er profi uitzien. Ik vind het zelf ook nog wel een gedoe. Ik weet dus niet hoe ik mezelf als volger van mezelf moet elimineren. Dit naar aanleiding van de figuren die ook allemaal in hun profiel garage punk hebben staan. Ik wil zelf bepalen wie mij volgt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk Ties!! lekkere kleurtjes! Beetje.... seventies revival?
    Michel weet dat misschien wel van die achtergrondfoto.

    BeantwoordenVerwijderen