zondag 31 januari 2010

#5 de banaan

"Het is maar een spelletje......"



Netvibes: nog wat meer tabs gemaakt, geschoven met de tabs, een feed verplaatst van de ene tab naar de andere, 2 ego feeds gemaakt (biebsounds, de digitale fruitmand), zelf een feed gemaakt via page2rss van de site van de Stadsbibliotheek Haarlem. Was geen rss te vinden op onze eigen website, slecht!!! Of heb ik niet goed gezocht??? Hoe dan ook een goede oefening.
Wat betreft het zoeken in google blogsearch, handig. Zocht op Egypte, veel voetbal, weinig toeristische info. Heb resultaat beperkt door datum scherp te stellen en zoeken naar Egypte zonder de woorden voetbal, cup.
Bloglines verder gelaten voor wat het is. Je moet je daar namelijk wel aanmelden.

4 opmerkingen:

  1. Iderdaad geen RSS op jullie site, maar op jullie nieuwe site zal dat toch zeker wel gerealiseerd worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik van uit en anders zullen wij 23dingers daar wel voor zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Profi hoor digitale fruitmand! Wanneer ik nog iets wil weten over RSS, feeds of netvibes kom ik wel even bij je buurten.
    Ik ben hier, net als Bert, emotioneel erg onzeker over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die houden we erin.....er komen vast nog heel veel "dingen" waarbij wij Bert kunnen aanhalen!!!

    BeantwoordenVerwijderen