zaterdag 30 januari 2010

#3: de peer

De leuke Peer!!!



En over mijn ervaringen met web 2.0:
Ik blog op biebsounds.
Een jaartje geleden (of is het inmiddels al weer twee jaar???) heb ik de cursus 'digitaal inlichtingenwerk' gevolgd. Daar ben ik ook met netvibes in de weer geweest. Heb nog steeds de account, maar kijk er niet echt veel meer op. Niet zo slim realiseer ik me nu...elke week jaag ik op nieuwtjes voor biebsounds. Dan ga ik een lijstje sites en blogs langs, beter om dit via netvibes te doen.
Bij deze cursus ook gechat.
Dan nog een blauwe maandag geal@dind. Lijkt me ook web 2.0.
Geen hyves, facebook of wat dies meer zij. Komen vast nog wel als 'ding' langs!

1 opmerking:

  1. Klinkt alsof je al aardig hebt rondgekeken. Het is vaak een kwestie van uitvinden welke tool je het beste past. Juist bij de jacht naar muzieknieuws kan ik me voorstellen dat RSS en Netvibes/iGoogle een uitkomst is. Zeker nu Google het ook mogelijk maakt om sites zonder RSS-feeds te volgen via je startpagina.

    BeantwoordenVerwijderen