dinsdag 16 maart 2010

#14 fruitpraat



Kondigt zich aan als een podcast. Al een beetje #15.

Beetje teleurstellend dat ik het icoon van Google TalkBack (zie vorig bericht) niet aan de rechterzijde van deze blog kan krijgen bij de gadgets. Hulp ingeroepen van Vuurziel en onze coach....we zijn er niet uitgekomen!
Geprobeerd met onze hoofdcoach al chattend een oplossing voor dit probleem te krijgen, helaas, er werd niet teruggechat via de chatmogelijkheid op 23dingen. Was net zo'n goeie oefening geweest, of heb ik iets verkeerd gedaan? Had ik mijn eigen chatblokje groen moeten maken? Enfin, er valt nog wel wat te ontdekken.
Denk dat chat nuttig kan zijn bij het inlichtingenwerk, voorwaarde is wel een goede bezetting.
Je zou het ook tijdelijk kunnen inzetten, zoals nu met onze nieuwe website. Onze klanten zitten met veel vragen en ongenoegens. Via chat zou je ze door de website heen kunnen leiden.
En wat te denken van een chatcontact tussen front- en backoffice.
Wat is trouwens de reden van het opheffen van de chatdienst bij Al@din?

1 opmerking:

  1. Ha ha, een beetje stom mijn vorige opmerking. Lees nu dat jullie al aan het stoeien zijn geweest. Maar eigenlijk is het heel simpel.
    Je kopieert de code. Vervolgens ga je een nieuwe gadget toevoegen. Kies daarvoor de html/javascript gadget en plak daarin de gekopieerde code. Opslaan en klaar is Kees. Appeltje eitje.

    BeantwoordenVerwijderen